آ
-
آذر، عادل
شناسایی ریسکهای راهبردی زنجیره تأمین صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 37-56]
-
آقاجانی، حسنعلی
شناسایی ریسکهای راهبردی زنجیره تأمین صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 37-56]
-
آقایی فیشانی، تیمور
تبیین راهبرد سرمایه فکری برای ایجاد و انتقال دانش [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 139-150]
-
آهنگ، فرحناز
ترسیم نقشه راهبرد برای محصولات غذایی و دارویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-172]
ا
-
اجتهادی، مصطفی
ارزیابی وضعیت حاکمیت خوب دانشگاهی با استقلال سازمانی و قابلیت پاسخگویی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 179-202]
-
احمدی رضایی، حسین
ارزیابی وضعیت حاکمیت خوب دانشگاهی با استقلال سازمانی و قابلیت پاسخگویی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 179-202]
-
اخوان، پیمان
الگوی ارزیابی راهبردهای کسبوکار سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 161-143]
-
اخوان خرازیان، مریم
ارزیابی ابعاد فرهنگی تاثیرگذار در تحول راهبردی بهسوی رفتار کارآفرینانه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 65-92]
-
اعظمی، محسن
تحلیل تأثیر تعاملات اجتماعی و راهبرد منابع انسانی بر پیامدهای سازمانی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 57-74]
-
اکبری، پیمان
تحلیل تأثیر تعاملات اجتماعی و راهبرد منابع انسانی بر پیامدهای سازمانی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 57-74]
-
امیرنژاد، قنبر
طراحی چابکسازی سه عاملی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 119-138]
-
ایرج، حامد
الگوی اجرای سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی در شرکتهای متوسط و بزرگ [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 271-298]
ب
-
باورصاد، بلقیس
تبیین الگوی بهبود ساز و کارهای کسبوکار [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 37-63]
-
بهیفر، مریم
ارزیابی کارکرد الگوی هزینهیابی فعالیتهای زمانگرا در مقایسه با الگوی هزینهیابی سنتی خدمات سلامت الکترونیک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
پ
-
پارسیزاده، فرخ
بررسی میزان آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسبترین روش آموزش جهت آموزش انتقال مفاهیم و نکات ایمنی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 127-149]
-
پرهیزگار، محمدمهدی
طراحی الگوی تجارت اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 75-90]
ث
-
ثانویفرد، رسول
نقش راهبردهای خودباوری و کاهنده استرس در کامیابی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 83-101]
ج
-
جنگ، عباس
تحلیلی از فاصله میان انتظارات و واقعیتهای مصرف: سنجش رضایتمندی مشترکان گاز استان تهران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 19-38]
-
جوکار، علی اکبر
طراحی الگوی تجارت اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 75-90]
ح
-
حاجیانی، ابراهیم
راهبرد رفتار مبتنی بر الگوی شناخت و سنجش هوش فرهنگی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 103-117]
-
حاجی پور، بهمن
تبیین الگوی بهبود ساز و کارهای کسبوکار [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 37-63]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
سیاستگذاری مهار تلفات جادهای در کشور [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 61-82]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
طراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 227-248]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی در سیره پیامبر اکرم (ص) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 138-181]
-
حیدربیگی، شهلا
ترسیم نقشه راهبرد برای محصولات غذایی و دارویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-172]
خ
-
خدادادی، عباس
راهبرد رفتار مبتنی بر الگوی شناخت و سنجش هوش فرهنگی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 103-117]
-
خزائی، سعید
آینده پیشروی صنعت بانکداری ایران با رویکرد سناریوپردازی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 65-89]
-
خلیلنژاد، شهرام
تأثیر فرهنگ دانشمحور بر نوآوری راهبردی، ظرفیت جذب دانش و انعطافپذیری راهبردی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 43-63]
-
خیرخواه، مرتضی
الگوی ارزیابی راهبردهای کسبوکار سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 161-143]
د
-
دانایی، ابوالفضل
طراحی الگوی پیشایندها و پسایندهای خلق تجربیات مشتریان رسانههای دیجیتالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 249-270]
-
دانایی، حبیب الله
طراحی الگوی تجارت اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 75-90]
-
دانشور، محمدرضا
تأثیر فرهنگ دانشمحور بر نوآوری راهبردی، ظرفیت جذب دانش و انعطافپذیری راهبردی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 43-63]
ذ
-
ذولفقاری، سارا
طراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 227-248]
ر
-
رشیدارده، حبیب الله
آینده پیشروی صنعت بانکداری ایران با رویکرد سناریوپردازی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 65-89]
ز
-
زعفرانی، حمید
بررسی میزان آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسبترین روش آموزش جهت آموزش انتقال مفاهیم و نکات ایمنی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 127-149]
-
زندیه، زهره
ارائه مدلی جهت سنجش و ارزیابی عملکرد صنعت هتلداری [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 19-36]
س
-
سلیمانی، مریم
طراحی الگوی تجارت اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 75-90]
-
سهرابی، آمنه
ارزیابی کارکرد الگوی هزینهیابی فعالیتهای زمانگرا در مقایسه با الگوی هزینهیابی سنتی خدمات سلامت الکترونیک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
-
سیادت، سید حسین
طراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 227-248]
ش
-
شاهرودی، کامبیز
تدوین راهبردهای بازرگانی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 113-136]
-
شریفی، صدیقه
تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی در سیره پیامبر اکرم (ص) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 138-181]
-
شفاهی، سارا
طراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 227-248]
-
شفیعی، مجید محمد
تبیین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاهها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-41]
-
شفیعی نیکآبادی، محسن
سیاستگذاری مهار تلفات جادهای در کشور [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 61-82]
-
شهبازی، محمد مهدی
ارزیابی ابعاد فرهنگی تاثیرگذار در تحول راهبردی بهسوی رفتار کارآفرینانه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 65-92]
-
شهسواریپور، ناصر
ترسیم نقشه راهبرد برای محصولات غذایی و دارویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-172]
ص
-
صابری کوچصفهانی، طاهره
تدوین راهبردهای بازرگانی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 113-136]
-
صفری، سعید
ارائه مدلی جهت سنجش و ارزیابی عملکرد صنعت هتلداری [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 19-36]
-
صفری، سعید
الگوی بهرهگیری از عوامل پیشبرنده و بازدارندهها در شکلگیری دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 163-178]
ط
-
طهرانی، مریم
تعیین الگوی تأثیرگذاری توانمندسازی ساختاری بر رفتار آوای کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 91-112]
ع
-
عالم تبریز، اکبر
الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 91-107]
-
عالیزاد، اسماعیل
تحلیلی از فاصله میان انتظارات و واقعیتهای مصرف: سنجش رضایتمندی مشترکان گاز استان تهران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 19-38]
-
عامری، سعید
راهبرد رفتار مبتنی بر الگوی شناخت و سنجش هوش فرهنگی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 103-117]
-
عباسی، امیررضا
رابطه سبک تصمیمگیری مدیران با عملکرد سرمایهگذاری آنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 39-60]
-
عزیزی، غزاله
بررسی میزان آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسبترین روش آموزش جهت آموزش انتقال مفاهیم و نکات ایمنی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 127-149]
-
عسکری، محمد حسین
الگوی بهرهگیری از عوامل پیشبرنده و بازدارندهها در شکلگیری دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 163-178]
-
عظیمی، سید سهیل
تعیین الگوی تأثیرگذاری توانمندسازی ساختاری بر رفتار آوای کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 91-112]
-
عظیمی، مصطفی
الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 91-107]
-
عظیمی، ناهید
تبیین راهبرد سرمایه فکری برای ایجاد و انتقال دانش [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 139-150]
-
علوی فومنی، سیده فاطمه
تدوین راهبردهای بازرگانی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 113-136]
ف
-
فرشیدپور، علیرضا
نقش راهبردهای خودباوری و کاهنده استرس در کامیابی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 83-101]
-
فرهادیان، علی
شناسایی ریسکهای راهبردی زنجیره تأمین صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 37-56]
ق
-
قاضی زاده، مصطفی
ارائه مدلی جهت سنجش و ارزیابی عملکرد صنعت هتلداری [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 19-36]
-
قوچانی، فرخ
الگوی اجرای سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی در شرکتهای متوسط و بزرگ [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 271-298]
-
قورچیان، نادرقلی
ارزیابی وضعیت حاکمیت خوب دانشگاهی با استقلال سازمانی و قابلیت پاسخگویی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 179-202]
-
قیدار خلجانی، جعفر
الگوی ارزیابی راهبردهای کسبوکار سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 161-143]
ک
-
کشاورزی، علی حسین
الگوی بهرهگیری از عوامل پیشبرنده و بازدارندهها در شکلگیری دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 163-178]
م
-
مجیدینژاد، نگار
تاثیر ظرفیتهای سازمانی بر تعهد کارفرما به قراردادهای روانشناختی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-116]
-
محمدداودی، امیرحسین
ارزیابی وضعیت حاکمیت خوب دانشگاهی با استقلال سازمانی و قابلیت پاسخگویی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 179-202]
-
مخملی، حسن
ارزیابی کارکرد الگوی هزینهیابی فعالیتهای زمانگرا در مقایسه با الگوی هزینهیابی سنتی خدمات سلامت الکترونیک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
-
مداح، مرتضی
تبیین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاهها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-41]
-
مقدم زنجانی، محمدولی
آینده پیشروی صنعت بانکداری ایران با رویکرد سناریوپردازی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 65-89]
-
مقدمنیا، الهام
ارزیابی کارکرد الگوی هزینهیابی فعالیتهای زمانگرا در مقایسه با الگوی هزینهیابی سنتی خدمات سلامت الکترونیک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
ن
-
نادری، ریحانه
سیاستگذاری مهار تلفات جادهای در کشور [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 61-82]
-
ناظم بکائی، محسن
رابطه سبک تصمیمگیری مدیران با عملکرد سرمایهگذاری آنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 39-60]
-
ناظم بکایی، محسن
بررسی تاثیر هویت جهانی مصرفکنندگان بر خرید محصولات خارجی در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 19-35]
-
نجفی، سید اسماعیل
الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 91-107]
-
نقابی، اعظم
بررسی تاثیر هویت جهانی مصرفکنندگان بر خرید محصولات خارجی در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 19-35]
-
نقیپورفر، ولیالله
تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی در سیره پیامبر اکرم (ص) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 138-181]
-
نوروزی، پویا
تبیین الگوی بهبود ساز و کارهای کسبوکار [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 37-63]
و
-
وکیل یزدی، ابراهیم
نقش راهبردهای خودباوری و کاهنده استرس در کامیابی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 83-101]
ه
-
هادی پیکانی، مهربان
تاثیر ظرفیتهای سازمانی بر تعهد کارفرما به قراردادهای روانشناختی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-116]
-
هادیزاده مقدم، اکرم
تعیین الگوی تأثیرگذاری توانمندسازی ساختاری بر رفتار آوای کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 91-112]
-
هاشمی، سید حامد
تببین الگوی مفهومی رهبری راهبردی و نوآوری باز در شرکتهای با فنآوری بالا [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 117-141]
-
همتی، محمد
ارائه رویکردی جدید جهت انتخاب راهبردهای راهبردی با استفاده از سیستمهای قاعده – بنیاد فازی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 203-226]
ی
-
یحیی زاده فر، محمود
شناسایی ریسکهای راهبردی زنجیره تأمین صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 37-56]
-
یزدانی، ناصر
ارائه مدلی جهت سنجش و ارزیابی عملکرد صنعت هتلداری [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 19-36]
-
یزدانی، ناصر
رابطه سبک تصمیمگیری مدیران با عملکرد سرمایهگذاری آنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 39-60]
-
یزدانی، ناصر
بررسی تاثیر هویت جهانی مصرفکنندگان بر خرید محصولات خارجی در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 19-35]
-
یوسفی، مینو
تببین الگوی مفهومی رهبری راهبردی و نوآوری باز در شرکتهای با فنآوری بالا [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 117-141]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد